Påskafton.

Glad påsk på er alla bloggisar =)



Nu har jag flyttat in hos min Pojkvän Fredrik i hans lägenhet. Vi flytta in allt går i den bord allt soffa allt som han skulle ha med sig. =) Sen åkte vi hem till mig hämta mina snygga glas jag har samlat på. ! Igår kom Andersson & Nina så kollade vi på film. så var malin här en stund med hjälpte mig med packa upp allt. Tack Malin din hjälp..
Nu har jag gort frukost till min Pojk. åt vi god frukost tillsamamans.. Nu sitter dricker mitt kaffe . Solen skinner med det kan inte bli bättre heheh =)
jag har sovit så skönt i natt .

Malin Kom nyss hit med Godis =)

Fredrik . älskar älskar bara dig. <3



Glad påsk dig Ida blåbär.

3/ 4-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0