valborg 30/4-2010


Halloj.



Idag är en stor sak som händer. Jag & Nina ska bada i sjö idag. De kommer bli så kallt. Men jag ska i dag.. Jag kommer skrika som fan när jag är i  det kalla vattnet.. Jag & Nina måste vara i en kvart i vattnet. Ajaj kallt. hihi..JAG KOMMER döööö ! men är det ingen sol idag trist som den asså :P jag kan ju bli värre som ja ska bada nu. alla tror jag kommer bli sjuk... men de kommer jag inte bli.. ja lever ju bara en gång!! då måste göra något dumt i bland när maj snart. heeheh....  Snart ska jag ner till kungälv kolla runt lite. Sen jag göra mat  sen blir bada bada :) Jag är knasig kanske men ändå förra maj så bada jag ! Sen kvällen ska vi på bio inne i stan Jag & Älsklingen & andersson & malin & malins Kille. det ska bli skoj tycker jag :) Hoppas inte läskig film som sist var kolla. haha:D Jag sitter här skriver min blogg har mycket säga men vet inte vad jag ska börja skriva någonstans :)



Jag Älskar dig fredriik väldigt mycket. Du & Jag <3





När jag gick på Ljunskile träffa jätte go tjej heter Camilla. vi blev så nära varandra . vi gjorde allt tillsammans . & sen gjorde allt roligt. När vi bada hemma hos henne typ havet det skönt vatten skön strand där vill jag bada ingen :) Sommaren 2010 blir det! Camilla ringde mig för en stundsen sat prata en timme om allt skojit vi gjort hehe. Å Saknar dig . ska du vet.. Men alla ändra sig blir en ny person dt bra.. Jag tycker jag har ändras iallfall jag är hemma min kommun i KUngälv... :) Men ska bli skoj bada där vi gjorde förr camilla.... Du blivit mycket gladare nu det bara... :) ajaj.. Men dagen kommer när vi ska ha skoj i sommar :=) Jag är glad vi kan prata ingen gumman<3<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0