....

Igår så var jag hos  Sara & ade i ytterby. Fredrik släppte av mig där för Sara tyckte skulle med ut på krogen. Då blev det jag hängde med dom. Det var skoj. Massa gott dricka. Men jag har lärt mig och inte dricka olika saker samma gång:p som tikeila & öl & cider. åå jag mådde inte bra  hehe.
Den kvällen.  Men jag sara sjungde faktiskt väldigt bra ...
Tack så mycket Sara & ade kvällen :)



Sorgen i mitt hjärta . Varför ska allt bara gå fel är stor. När man var liten fick inte så mkt skit då? Det man säger hela tiden dumma saker som man inte menar funkar inte? Man är vuxen nog stå det man säger till sitt barn! Det är fel alltid man för vad man är för person hela tiden ?:( varför ska det alltid var så? Jag börjar undra är Fel på mig? Undra om inte hade vart här i sverige om någon hade sakt så hela tiden jag förstör allt för alla ? :( Gör jag detta för att förstöra för alla ?? Hjälp mig ? Jag är ledsen men jag gömmer dt inom mig ingen ska veta hur dåligt jag måår. ? Livet är tufft varför just mig ???

14/3-2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0