16/3-2010




Hej ♥


Jag gör inte så mycket nu. just nu smsa jag med några vänner. ska snart
gå lägga mig. Men idag gick i morse sakta såg jag tåget jag
 skulle med jag spran och sprang och hann med det.
 sen varit hos natta en stund jag skulle få lite musik av
 henne så. Sen så gick vi tillsammans ner till centrum
 hon skulle jobba jag drog till bussstationen..
Tog grön ytterby sen tåget jag gick av bussen såg tåget
 väg åka jag fick springa och springa och han med det:)
vilken dag. jag bara rört mig hela dagen typ.:)
 Sen har jag & ffredrik kollat lite datan på blocket lyssnat
på musik. Nu ska lägga mig brevid
han också sova är trött idag..



Fredrik♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0